bgbg
swoosh

Jupiler onthult vernieuwde groeistrategie met kick-off van “Jupiler Big Times”

Vernieuwde aanpak voor favoriete bier van de Belgen evolueert van visibiliteit naar betrokkenheid met de consument

Leuven - 27.03.2012

Vandaag gaf Jupiler, het favoriete biermerk van de Belgische consument en in 2011 opnieuw goed voor verdere volumegroei, in Brussel de officiële aftrap van zijn “Jupiler Big Times”-campagne. Jupiler brak er uit de grenzen van de traditionele billboard: een 38m² grote poster daagde voorbijgangers uit naar boven te kijken, waar mannen de hele dag samen genoten van een Jupiler op 40m hoogte. De stunt is symbolisch voor de hele campagne én de vernieuwde marketingstrategie van Jupiler. “Jupiler Big Times” geeft fans de kans om ultieme mannen-ervaringen te beleven samen met hun vrienden: van een road trip langs drie Europese muziekfestivals tot een buitengewone trip naar de FA Cup Final in Londen en een mega-barbecue verzorgd door de wereldkampioen terzake.

.

Afbeeldingen

Jupiler onthult vernieuwde groeistrategie met kick-off van “Jupiler Big Times”
Jupiler onthult vernieuwde groeistrategie met kick-off van “Jupiler Big Times”
Jupiler onthult vernieuwde groeistrategie met kick-off van “Jupiler Big Times”

Anheuser-Busch InBev © 2017